Så här beskriver vi och genomför vi vår branschunika kampanj Årets Pelargon. En kampanj som startade 2007 och anses idag vara ett startskott för våren och ett uppsving för handel och produktion av Pelargoner.
Här samlas också tidigare års korade så kan du skapa säljdrivande kampanjen inför, under och efter avslöjandet.
Kampanjen Årets Sommarblomma startade 2016 och har nu blivit en stor angelägenhet i juni månad. Här finner du lite bakgrundsinformation om konceptet som gör att du kan driva kampanjen inom din organisation.
Här samlas också tidigare års korade så kan du skapa säljdrivande kampanjen inför, under och efter avslöjandet.
Sommarkampanjen som lägger full fokus på SommarDahlia och dess skönhet. Ett avslöjande bereds av LRF-Trädgård och Blomsterfrämjandet som initierar för 2025.
Start i vecka 27
Tre kronor går till Kronprinsessan Victorias fond och kanske får vår Dahlia lite extra uppmärksamhet i samband med Victoria-Dagen den 14 juli.